*Sorglös?

2009-09-27 @ 22:41:49

Jag har känt mig lite låg på senaste. Vet inte riktigt vad det beror på. Men jag har några aningar. Ekonomin just nu är vääldigt tråkig. Vi lever och klarar oss, men sånt lyx som att gå på stan och ta en latte får vänta. Det finns inget som tär på psyket som pengar. Inte för mig iaf. Hur som haver, jag blir oerhört påfrestad av dammet i börsen. Men det går över, det vet jag juh.
En annan anledning, som jag har börjat förstå nu på senaste är, att jag under en mycket lång tid gått omkring och varit sur,ledsen och arg. Nu när jag har kastat ut alla demoner, så vet jag inte riktigt vem jag är längre. Jag är så van att hela tiden ha något att skylla på om jag har en dålig dag. Jag har alltid vetat vad som gnagt på mig. Men inte nu längre. det är liite jobbigt faktist. Men visst, tillomed jag inser att det är helt normalt. Man ska ha dåliga dagar ibland. Hur ska man annars komma ihåg att uppskatta de bra?!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback