*She´s back...

2009-09-22 @ 23:13:54

Kvällen börjar närma sig sitt slut. Har suttit och kollar runt lite bland "kändisbloggarna". Finns många typer därute som verkar göra precis allt för att hålla sig kvar i rampljuset. Vissa mer patetiska än andra. Men en tjej som är på väg med en uppschwing just nu är Meral Tasbas. Jag erkänner, jag gillar henne. jag gillar hennes fart, hennes skratt och hennes sätt att vara precis på gränsen till elak. Visst, hon precis som många andra löper linan alldeles för långt ut ibland. Men jag gillar det. jag gillar henne. Kul att hon är tillbaka. Nu väntas med spänning nästa tv-hit med Aschberg och Meral. Vad det än är dom har, någon typ av hat/kärlek eller nåt. Så funkar det!
Jag säger, välkommen tillbaka till Meral!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback