*Liljas rum...

2009-09-21 @ 21:16:16

Har ju glömt att dela med mig. Husets lilla prinsessa fick precis vad jag inte ville ha. Ett jätterosa rum! Jajja, efter många om och men så blev det så till slut. Fastän vi köpt billigast möjligast skräpfärg och målade på värsta tänkbara underlag (flera lager trasig tapet) så måste jag säga att resultatet blev riktigt bra. På väggarna saknas två tavlor, en matta och en hylla, men det kommer så småningom. Egenkär som Lilja är så satte jag upp en liten spegelvägg i hennes höjd. Perfekt för henne! Där står hon och pussas och smackar med sin spegelbild.


Kommentarer

Postat av: Erica Nordsten

Sååå fint det blev! Ah, och så rosa... Fantastiskt flickrum, och så är det ju bara att ta fram ny färg för att stryka över det rosa om och när lilla damen går från rosa prinsessa till... tja, det får väl framtiden utvisa. Hihi.

Kraaam.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback