*Långfjarsingar?

2009-09-23 @ 10:53:21

Just nu håller jag på att klä på mig inför tjejjlunchen idag. Skulle ju annars vara en syn om jag kom naken. Termometern ute visar 13 grader. Undrans när man kan börja ta fram långfjarsingarna? Inte riktigt än kanske.
Men kallt är det, har inte vant mig vid kylan ännu, det känns inte heller som att man kommer att göra det. Men helt plötsligt är dagen där när det är 15- och man tycker det är skönt ute.  Brr.. Förhoppningsvis är det långt borta. Ungefär lika långt bort som julafton. Deprimerande nog har jag mnsann sett en julreklam på tv. Någon cd skiva eller nån föreställning av nåt slag. Kommer inte ihåg, för jag zappade bort så fort jag kunde. nåja, hoppa i kläderna lite, värma en gårdagens kaffe i micron, sen bär det av!

Kommentarer

Postat av: Erica Nordsten

Oj! Och jag som planerat julklapparna sen en månad tillbaka!

Men jag lovade mig själv -som jag burkar lova- att inte vara ute i sista minuten, som annars alltid gäller. Så i år ska jag verkligen göra slag i saken.

Nu är nästan alla namn i listan tillskrivna med minst en liten grej. Det känns kul. Eller skönt, i alla fall.

Okej, jag har inte börjat INHANDLA klapparna ännu, men det att ha dem uppskrivna är ju ändå att ha gjort "halva" jobbet.



Kraaam.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback