* 5årsfirande..

2009-09-18 @ 09:23:30

Idag har vi varit tilsammans i 5 år! 5 år fyllda av uppgångar och nedgångar, skratt och gråt, glädje och sorg. Efter allt vi gått igenom känner jag ingen osäkerhet inför framtiden. Vi älskar varandra och vi klarar allt!

When I first saw you, I saw love
And the first time you touched me, I felt love
And after all this time, you're still the one I love

Looks like we made it
Look how far we've come my baby
We might've took the long way
We knew we'd get there some day

They said "I'll bet they'll never make it"
But just look at us holding on
We're still together, still going strong


Dagen till ära sitter jag och huttrar i Larnes alldeles för stora (för mig) jamasbysser, mina trogna socksockar och en sliten men älskad stale tröja OCH skålar med en kopp microvärmt gårdagens kaffe.. Romantiskt va?!




Skål!

Kommentarer

Postat av: Monika

Grattis till er båda! Puss

Postat av: Ida

Grattis! =)

Många pussar och kramar <3

Postat av: ingela och Jonna

man får grattulera till er då =) 5år hehe ja hälften av våran tid är de =) vi har 10års jubileum nu på lucia

Postat av: Jennie och Norah

Stort grattis! :)

Postat av: Faster

Grattis! =)

Postat av: Erica Nordsten

Grattis!! Tjoho, vad tiden går!



Jag och Niklas firade två år i augusti... Helt galet, ju!



Kraaam.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback