*Klagan...

2009-10-13 @ 11:41:14

Jag vill egentligen inte säga det högt eller skriva i bloggen. För alla vet ju vad som händer om man säger sånt högt. Jo, då ändras rutinerna snabbt. Men jag kan säga som så. De senaste två nätterna har Lilja INTE vaknat under natten och hon har INTE vaknat tidigt.. Mer än så törs jag inte säga.

Lilja ligger i saccon och ser på Tubbies. Dockan ligger i den nymålade vaggan och sover och Larne stökar i köket. Jag gör mitt allra bästa med  att försöka skriva nåt här. Händerna skakar som besatta. Nu syns det verkligen att jag är släkt med pappa och syrran. Men jag skakar inte av samma anledning. Jag skakar av den förbenade bricanylen och den där andra medicinen. Förkylningen har satt sig på andningsorganen, som vanligt. Det kliar i lungorna och jag bli andfådd av att ställa mig upp. I övrigt känner jag mig rätt okej. Men jag kan ju ändå inte göra nåt.
Kanske ska på dansshow med Lilja och Novis imorgon, men jag vet inte riktigt om jag fixar det. Ska ringa och kolla läget med Li.

Här sitter jag nyduschad och relativt fräsch, rastlös och hungrig. Men jag orkar verkligen inte kliva upp och röra mig..

Nu skulle en chokladmuffin sitta fint !

Kommentarer

Postat av: Monika

Pik pik...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback