*Jag kallar den för Busen...

2009-10-27 @ 09:58:39

Jag väljer att kalla den för Busen, eller rätt o slätt B. Den smyger omkring här ibland. Vill inte visa sig eller göra nåt väsen av sig alls, men här är den någon gång då o då. Jag gissar att det vi gör är någon typ av tittut-lek. Jag vet ju att B står där bakom väggen, men gömmer sig när jag tittar dit. B ser på mig, men jag får inte se tillbaka. Antingen är Busen blyg eller bara busig. Det har jag inte listat ut än. Men jag ser fram emot att ta reda på det.
Jag tror däremot att B är av det kvinnliga könet. Varför vet jag inte, bara en sån sak som "känns". Antingen är B inte lång, eller så hör det till leken att kura ihop sig. Kanske..

Här hemma händer konstiga saker. Jag skyller på B, Larne vill inte alls tro det. Men jag är kanske mest rädd att tro att någon av oss har SÅ dåligt minne att vi inte kommer ihåg att tex. jag flyttade den saken dit, till ett annat rum, som jag inte ens varit i. Men, men. Det kanske är en blandning. Jag o Larne som är virriga OCH B som är i farten.

Vi får se. Tiden får utvisa om jag får träffa Busen någon gång. Jag har inte bråttom. 

Kommentarer

Postat av: Linda L

Huuu, låter läskigt det där. Flytta för tusan.

Postat av: Erica Nordsten

Så spännande!! Här har vi min morfar som visar sig för mig ibland. Det känns tryggt.

B är säkert vänligt inställd och kommer att visa sig när tiden är mogen.

Kraaam.

Postat av: Jenny

Erica-

Jodå, jag är säker på att B är en snäll o rar prick. Har ingen anledning till att tro annat =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback