*I´m dead ass tired!

2009-10-29 @ 00:24:19

OK, jag ger mig. Jag ger upp! Orkar inte sitta vaken mer. Har suttit och grunnat på vad jag ska skriva om i det utlovade inlägget. Men jag har verkligen inget viktigt att ta upp med er.
B har inte busat ikväll, inte mycket iallafall. Så på den fronten är det lugnt. Jag har druckit te och sett på älskade Aschberg. Nu ska jag faktist gå ut och nattaröka sen blire krypa ner i sängen med en film och hoppas på att sambon behagar komma hem någon gång..

Jo, jag funderar på att göra om färgerna igen. Ja, på bloggen alltså. Kanske gör om hela designen. Massa rosa och glitter.. Jaa, varför inte?





 Men varför?

Kommentarer

Postat av: Erica Nordsten

Haha. Verkar som om både mor och dotter är glittriga, rosa prinsessor, när allt kommer till kritan.

Men varför inte? Anton har börjat prata om att han vill ha rosa kläder, åtminstone tröjor... Det kanske smittar av sig?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback