*Feng-shui:ad?

2009-10-01 @ 23:26:37

Idag har jag haft en bra dag. Har känt mig rätt harmonisk faktist. Fick ett ryck igårkväll/natt att möblera om sovrummet. Så jag vred och vände och trixade med sängen som väger bly. Voilá! Ett nytt sovrum. Det känns bra, det känns bra att ligga åt det hållet. Sen kanske någon feng-shui mästare skulle hoppa från en bro när hon/han får höra att huvudgaveln står mot köket. Jag kan verkligen inte sånt, men jag har för mig att man inte ska någon typ av el runt/bakom sängen. Just nu har vi alla vattenledningar och skit, precis bakom kudden. Kanske är det för all el jag sovit som en stock inatt. Enlig sambon så har jag inte rört mig alls. Jag låg likadant när jag somnade och när han klev upp på morgon.

Så, slutsatsen:
Antingen gör all el och "skit" att det surrar fint runt huvvet så jag blir bedövad och däckad..
eller..
Så gör all el och "skit" att.. nä jag kan inte komma på
Jag sover gott. Så det så.

Dessutom har vi strippat hallen på en byrå och ställt in den i sovrummet. Så nu står den tidigare förbjudna sovrumstv:n i sovrummet. Jäkligt skönt ska jag tala om för er. Nu har vi varit utan tv i drygt ett år, vi har slukat alldeles för mycket böcker. Så nu är det dags attt krypa ner i sängen och somna till en meningslös komedi eller nåt.. Myyys!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback