*Bekämpa myror i brallan...

2009-10-21 @ 10:18:30

Nu har jag varit dålig på att underhålla bloggen igen. Har liksom inget att skriva. Dagarna numera verkar flyta förbi utan att absolut inget händer.
Det enda som upptar tiden är Lilja, hon tar mycket tid nuförtiden. Magen tjorvar ordentligt. Medicin intas. Hon har 4 kindtänder på väg upp och allt gör att hon är extra grinig. Det börjar ljusna nu faktist. Men vi busar, skrattar och gråter. Dagarna försvinner på något sätt.. När Lilja lagt sig för natten är jag oftast tröttare än ttröttast och halvdör i soffan. Tyvärr är jag nu inne i min regelbundna kan-inte-sova-period. Spelar ingen roll hur trött jag är, jag somnar sällan före två ändå.

Idag är det lunch med damerna. Jag är inte riktigt upplagd, men känner at jag verkligen behöver komma bort en stund. Kan nog bli skönt. Bara jag drar mig mot duschen snart så..

På lördag är vi barnledig, igen. Vi blev bjuden på partaj och Larne är faktsit ledig. Så man får väl passa på. Bra med lite par-tid. Det behöver vi verkligen. Så tusen tack moster och "morbror" Nisse.

Nämen, titta! Nu har jag lyckats svammla fram ett inlägg. Så bloggen kanske inte dumpar mig riktigt än.



Åhh! Dessa jävla myrkryp!!! Det kryper och krälar både i ben och armar. Har ni några bra husmorstips mor "chillsen" ?

Kommentarer

Postat av: Linda L

Jag brukar stretcha lite och det hjälper ibland. Annars kan man äta nåt gott så tänker man på nåt annat så försvinner det på den vägen. Hihi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback