*Akut makeover sökes till möglig potatis...

2009-10-14 @ 22:44:41

Åh, jag har en sån där ångest dag idag. Vill göra om det mesta med mig själv.Jag känner mig, grå och trist. Som en möglig potatis ungefär. Tycker att alla runtomkring mig alltid ser så fräscha och snygga ut. Om jag skulle råka försöka göra mig till, piffa och styla, så ser jag ändå grå och dassig ut. Vill så gärna att någon kommer in genom dörren och ger mig den make over jag så väl behöver. Både för min skull och för min sambos skull. Jag vill vara fin för båda!

Saker jag vill just nu:

  • Vara lite brunbränd.
  • Ha mitt lockiga hår, dock måste det ju växa..
  • Så jag vill ha längre hår också.
  • Kräver inte mycket, men lite nya kläder skulle inte vara helt fel.
  • Ett snabbt lyft för boobsen.
  • Suga fett från magen och fylla tex. vaderna.
  • Fixa naglarna. Mina långa ändå fina naglar skulle må gott av att få lite TLC.
  • Nya glasögon, eller linser.
  • Skala näsan lite granna.
  • En ny laddning smink, anpassat efter mig.
  • En hårfärgning.
  • Ögonfransförlängning/permanent

Jag skulle verkligen behöva gå en ta-hand-om-ditt-utseende-kurs. Jag är värdelös på både hår och smink. Jag har inte ork eller tid att träna. Så jag fuskar hellre och ser sund ut med lite färg. Vem ska då hjälpa mig med det här?

Någon som känner för att kidnappa mig, fylla mig med goda rosa eller gröna drinkar och göra mig till en het morsa?

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback