*Till dig min älskling..

2009-11-16 @ 16:38:13

Tack för en underbar dag igår!
En perfekt början och ett perfekt slut på dagen.
Vi skrattade och pratade på ett sätt som fick mig att känna något jag inte känt på länge.
Vi kramades och såg film. Något så enkelt, kan betyda så mycket.
När man lever tillsammans är inte alla dagar guld och gröna skogar, men jag tycker att vi gör det bra.
Vi kämpar var dag och vi är på väg tillbaka.
Jag känner mig full av känslor, känslor som gör att jag känner mig trygg och känslor som gör mig rädd.
 Men mest av allt känslor som gör att jag känner mig säker.
Det pirrar i kroppen och jag saknar dig fast du bara är på jobbet.
Du och Lilja är mitt ljus.
Mitt allt!

Kommentarer

Postat av: Linda L

Låter underbart! Tappa inte det där nu. Kram

Postat av: ancha

Trodde att ja hamnat på fel blogg när ja kom in, vad fint du har gjort =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback