*Just another saturday...

2009-11-07 @ 16:22:25

Lite rastlös i själen. Det är ju så mysigt nu. Har tänt lite ljus, det är vitt överallt ute, mörkt och lugnt. Myspys helt enkelt. Känner att jag vill hitta på nåt. Skulle vara trevligt att dela detta mys med någon. Larne han jobbar, som vanligt. Lillan sover just nu. Jag har faktist en chokladkaka att mumsa på ikväll. Men det skulle vara trevligt med ett glas vin eller så. Ja, det skulle det vara.

Vad gör alla andra idag då?

Jag tycker det är dålig respons på bloggen numera. Jag ser ju att ni att fortfarande läser, men det känns som att jag skriver för döva öron eller blinda ögon kanske.. Njaa, hursomhaver. Vem är du?

Kommentarer

Postat av: Ancha

det lät inte dumt med ett glas vin å nån timmes surr =)

Postat av: mammsen

p/k


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback