*It´s not unusual...

2009-11-05 @ 15:49:13

Sitter delvis framför datorn och delvis och gluttar på tv. I stora rutan på väggen spelas just nu "it´s not unusual" och något flaxar förbi i en skrämande rörelse so jag tror skulle kunna väcka de döda. en frågan är ju om något/någon kan göra en på så bra humör så snabbt som när "Carlton Banks" sätter igång och dansar...

Medans du tittar på klippet så ställer jag mig upp och svänger mina lurviga i in ensamhet.. Gör det du också, sen kollar du dig i spegeln. Jag kan garantera att du har ett stort flin på läpparna =)


Kommentarer

Postat av: Sandra och Lovis

Men vad kul! Hoppas att vi ses där då! Vi ska dit efter 2 ngn gång, då Lovis har sovit.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback