*Inget jäkla prinsessrum här inte...

2009-11-07 @ 20:09:42


Nu känns det bättre, känner mig inte rastlös längre. Jag fick upp hyllan i lillans rum, men vet inte riktigt vad jag ska ha där på.. Det kommer med tiden. Men jag kan ju glädja många, typ Desse, att hon inte har ett
 "prinsess-rum". Det blev något helt annat. Visst är väggarna rosa, men inte sådär pluttrosa. Hon har även mycket lila och vitt. Fint! Jag är så nöjd så. Sista touchen i rummet blir golvet.
Stor lurvig matta eller heltäckningsmatta?
Det är såå golvkallt så någonting behövs...

Nu ska jag plocka fram in chokladkaka och bänka mig framför datorn för att fiffla med lite bilder. Kameran håller på att ge upp, så det är inte många bra bilder tagna på senaste. Bli inte förvånad om det dyker upp en bild eller två här ikväll.



Frågan återstår: Vem är du som läser?

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback