*I´m alive..

2009-11-22 @ 20:07:39

Tänkte bara nämna att jag lever. Vårat internet vill inte vara med och leka längre, så jag har inte hunnit uppdatera er om mitt otroligt spännande liv. Nu verkar nätet fungera igen iaf. Men idag är det söndag, så det betyder mys med bis i soffan. Jag skriver mer imorgon, men jag kan bjuda på en väldigt kortfattad summering..

*Öl           * Bubbel           *Vin         *Sova borta         *Tårta           *Tårta igen                *Lilja ridit             *Potträning                *Nästan rumsren Lilja                 *Smutsig soffa



Så, nu fattar ni allt jag haft för mig på senaste va?!






Toodles!

Kommentarer

Postat av: Ewe

Tack ;)

Hoppas vi kan ses en dag till snart och fika. Det var trevligt och mysigt sist :)

Postat av: Erica Nordsten

Haha! Toppenbeskrivning, helt enkelt.

Kul att ses igår, på storkillens kalas. Nio bast, tänk vad tiden går!

Och din fantastiskt söta och fina dotter bara växer. Lång och ståtlig har hon blivit, sötnosen i "hjärtliga" strumpbyxor och blommig klänning;)

Kraaam.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback