*En helt vanlig update..

2009-11-04 @ 20:39:04

Jag har varit dålig på att uppdatera er igen. Jag vet. Typiskt mig, ibland är det 5 inlägg på en dag och sen är det inga inlägg på 5 dar... Men men, ni verkar ju då vara in och kika här iallafall. Vi har haft fullt upp, på nåt sätt, för vi har inget gjort. Men ändå så har senaste veckan bara rusat iväg. Jag tar det i punktform..


  • Vi har målat och gjort fot/handavtryck. ett o annat rumpavtryck blev det nog också.
  • Varit på badhuset och plaskat.
  • Sovit hos mormorn.
  • Bakat.
  • Hälsat på hos lite kompisar och lekt.


Ja, där ser ni. Inget alls ju ser jag när jag skriver. Men jag har väl glömt nåt. Som vanligt..
Idag har det varit damlunch här. Jag tillagade något så världsligt som kofta. Det var gott. Sen åt vi mina stora härliga blåbärsmuffins som jag gjorde igårkväll. Mumma!

Larne fick ett intressant telefonsamtal idag. Helt plötsligt har han blivit erbjuden en fast heltidstjänst här i pite. Behöver jag säga att vi är överlyckliga här?! Nu återstår att diskutera lite kosing och tider och allt sånt där. Men framtiden ser ljus ut. Själv har jag skrivit mitt första CV idag. Det där med personligt brev är lite klurigt. Men jag tycker ändå jag fick ihop ett redigt hej-jag-är-bäst-brev. Jag hade tät mailkontakt med Lena o Ida so hjälpte mig klippa o klistra olika bra textrader så det till slut blev bra. Tusen tack brudar!

Ikväll sitter jag hemma själv, bis är borta och ser fotboll. Jag har en tv-kväll för mig själv. Det brukar innebära flera blogginlägg, så se till att ha ögonen med dig så du inte missar nåt super spännande!



*jag ska måla hela vääärlden lilla maaaammaaa..*

Kommentarer

Postat av: ingela och Jonna

men gud va kul de där såg ut! va använde ni för färg? måste testa de där med Jonna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback