*Valborg o så..

2009-05-01 @ 22:41:51

Gårdagen tillbringades hemma hos oss. Sova-över-gäster och lite grill. Drack lite öl och vin. Väldigt lugnt o sansat. Men oj så trötta vi var. satt o spelade kort på kvällen/natten. Ofta fick vi inget gjort, för vi skrattade för mycket, åt ingenting. Precis så ska det va. Däremot kom vi oss inte i säng förrns ca 2. Jag var sådär lagomt trött när liten ville äta kl 5..

Dagen, den jättevarma dagen idag, har vi varit ute o myst o mått prima. grillat burgare till lunch, bytt till sommardäck och byggt koja till barnen så dom skulle få lite skugga.
Jag fick besök av en vän, Robert som hjälpte mig kratta gården. Så nu har jag fått blåsor i händerna och det är verkligen jättesynd om mig.
Vi bestämde oss för att äta lite middag tillsammans. Så Robban skulle hem för att hämta lite korv han hade där.Men när han kom tillbaka hade har vart på coopan å handlat så vi kunde göra oss lite gotta till så ska det låta. Vad sägs om glass, grädde, bananer, maränger, chokladsås och strössel? Eller hur, inte illa. Han tyckte vi förtjänade det för att vi jobbat så hårt. Helt sant. Jag kommer att ha träningsvärk imorgon juh!

Idag när vi åkte bil fick vi (jag o bis) oss ett gott skratt. P3 spelade en ny låt, från brasil, eller nåt. Det låter mest som att dom sjunger "barappababa barappa baba" osv.. ja den var ju inte så bra. MEN; när vi sänker radion hör vi att Lilja sitter i baksätet och sjunger bappapapapa... Hahahahha! Ja det var roligt o sött då iaf =)
Nu ska jag slänga mig i duschen. Sen hoppas jag att alla har uppdaterat sina bloggar så jag har nåt att läsa innan det är dags att nanna kudde. boken jag läser nu är nämligen helt värdelös...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback