*Time..

2009-05-07 @ 21:19:17

Jag förstår inte var all tid tar vägen. Man kliver upp alldeles för tidigt, klockan segar sig fram. Det känns som en evighet till klockan är lunchtid. Men sen, sen bara flyger dagen förbi, och plötsligt är det kväll igen! Riktigt hur det går ihop förstår jag inte. Förmiddagarna skulle gärna få gå fortare och tvärtom. Idag har vi dock hunnit promenera ganska bra. Tog en tripp in till stan bara för att konstatera att det var precis lika tråkigt där som alltid. For en sväng till mamma och hem igen. Sen slängde jag liten i vagnen för en till prommis. Stannade hos E och drack en massa kaffe och snackade en massa skit.. Gick en sväng på Ankaret och tjuvhandlade en chokladbit. Jag som bara äter godis söndagar. Men jag kunde inte motstå chokladen, den låg där på hyllan och bara skrek efter mig : Eat me! Eat me! Ok då, jag la den på rullbandet, nu ligger den i köket. Jag har inte bestämt mig än, äta eller inte äta. Hmm.. Stora problem.

Liten har faktist börjat göra natt tidigare nu. Hon har under långt tid lagt sig kl 21. Men nu har vi lyckats styra det till kl 20. En hel timme tidigare. Det känns kan jag säga, för det innebär att jag är ensam en timme extra per kväll..

Jag har mina funderingar på att gå ut i helgen. Men jag kan inte bestämma mig. Hörde att stat öppnar sin uteservering. Inte för att jag har tänkt stå där ute, men det brukar vara mycket folk första helgen. Envisa rackare som "bara för att" ska stå och huttra i baren där ute. Vi får väl se. Jag har köpt mig en flarra vin och mormor är förvarnad.
jag får nog tänka på saken en dag till.
Imorgon ska jag på las så dom får dra en massa blod från mig. INTE något jag ser fram emot.. Ni kan ju tänka på mig, liiite.

Kommentarer

Postat av: ancha

Tänker absolut på dig å en utgång i helgen lät inte alls så dålig.

Kram

Postat av: Jennie och Norah

Kom på mammafesten hos oss på lördag vettja! :)

Postat av: Jennie och Norah

Va har bra haft en vad jag då vet?För typ ½ år sen :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback