*Time.. again..

2009-05-08 @ 16:02:33

Bara för att jag skrev att tiden springer iväg i förra inlägget så segar eftermiddagen idag. Förmiddan sov jag bort, så den gick snabbt. Har varit och offrat mitt blod på las. Snabbt och inte helt smärtfritt. När vi kom hem satt en underbar liten Edwin (1 vecka gammal) i soffan och väntade på mig=) Sötsnutt!

Lilja har en extremt grinig dag idag. Hon har ett ljud, ett typ av hummande, som hon kör med när hon är uttråkad, vill ha uppmärksamhet eller bara för att det är roligt. I 2 dagar nu har man iinte hört annat än detta hummande. Åhh, det går mig på nerverna. Inget duger åt fröken idag. Hon åt gröt ute på altanen sen somnade hon gott i vagnen, i dryga halvtimmen bara.. Hon vaknar och gråter o grinar. Hon vill inte leka, hon vill inte sitta still, hon vill inte lyssna på musik.. bara gnäller och hummar. Nu har jag slängt henne i säng igen med en flaska välling. För jag tror minsann inte att hon sovit färdigt..

Kommentarer

Postat av: Catarina

Hej Jenny



Vad söta ni var på bilden till höger.



/Catarina

(Bettans syrra)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback