*Storböl..

2009-05-27 @ 22:32:30

Jahap, då har man grinat sig igenom ännu ett avsnitt av Greys.. Ett sådär riktigt kusligt bra avsnitt. Jag tror att även om man inte vanligtvis ser serien så kan man nog svälja dagens avsnitt. Oh my!

Ute blåser det storm. Inte alls så spännande. Det verkar som att våran fina hägg inte kommer ha kvar några blommor imorgon. Då blir det ju bara ett fult grönt träd kvar.. lika bra att kapa ner skiten isåfall. Men det är ju förståss bara i mitt huvud det är såå illa.

Jag tittade till smultronen/jordgubbarna idag. Grannen har för övrigt garanterat att det är smultron och inte jordgubbar. Men, däremot så kan en gubbe eller två spridit sig dit från grannens lilla plantering. Inte helt omöjligt. hur som helst, gubbarna ser betydligt gladare ut idag. Trodde ett tag att jag lyckats dräpa dom när jag planterade om. Men icket! Jag har kankse liite gröna fingrar ändå. Jajja, jag vet att jordgubbar är jävligt tåliga, men kan jag bara få ta åt mig lite ära iaf ?!

16 dagar kvar till klassfesten! Tänk att det var 10 år sen jag gick 9an. Galet! Skulle vilja prova gå om högstadiet igen, bara för en vecka. Åhh. Vilken idé!! Tänk om alla i årskullen skulle gå tillbaka en vecka eller två. Vilken dokusåpa! Eller så går man så länge man kan/orkar/inte blir utröstad.. Hmm. Skulle jag kunna se på tv! Fast jag skulle nog åka ut första veckan, om jag inte blev utröstad så skulle jag nog dra självmant.. Jag kan ju börja med att se hur länge jag fixar att vara på klassfesten. Jag känner mig inte sådär jätte taggad faktist. Träffar de flesta från klassen mest hela tiden. Någon gång då o då ser man någon från klassen på stan, och övriga kankse 5 pers som inte är i pite så ofta, lyckas man ju ändå träffa under sommrarna.. Men det blir nog kul ändå.

Nä, nu ska jag krypa ihop i rosa rummet och se ett avsnitt desperate eller one tree hill inann jag ska lägga mig.
Natt natt på er allihopa!

Kommentarer

Postat av: ingela och Jonna

haha så kul! satt du också me näsdukar igår till Greys? hehe samma här =) de är ju bara fööör bra!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback