*Snarra..

2009-05-28 @ 21:11:24

Jag kan inte sluta tänka på karra, godis, meller, gotta, snarra! Hmm, det är nästan på snudd att jag skulle kunna väcka liten bara för att gå ner på ica och handla. Jag förstår inte varför jag har sånt sötsug. Eller jo, jag antar att det är mensdags, men ändå. Det här är ju grymt. Jag tycker inte ens om godis speciellt mycket. Jag är mer en chips o dipp tjej.

Dötrist i bloggvärlden idag. Ingen som uppdaterar. bara jag som slänger in alldeles för måna och meningslösa inlägg. Så går det när tristessen kickar in.
Imorgon har jag tänkt att vi ska vara ute, så jag hoppas verkligen att vindarna lugnar ner sig lite. Göra klart lite i trädgården. Det behövs verkligen.

Nää, i brist på gotta så får jag sätta mig på bron och röka lite..

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback