*Long time no blogg..

2009-05-20 @ 22:33:14

Som vanligt..
Har inget av intresse att skriva, därav ingen uppdatering. Men för er som ändå envisas med att jag ska uppdatera så kommer det här..
Senaste dagarna har tillbringats med sol och kaffe i mängder. Struntat i att städa för att vi inte varit hemma under dagarna. Långa promenader har det blivit. Alldeles underbart att kunna vara ute och gå kl 7 på kvällen, i t-shirt. varmt o gott!
Det går bra för mig och bara äta godis på söndagar. Visst händer det att jag fuskar. Men ljusår ifrån mot för vad det var förr. Som resultat av det så har jag nu gått ner ännu ett kilo. Vill egentligen inte gå ner nå mer. Men vad gör man? Jag äter som en gris. promenerar rätt mycket och äter lite godis. Då blir det så, för mig.
Har jobbat lite sen sist. Väldigt roligt. Har hunnit prova på att jobba både dag och natt. Och jag känner nästan att natt fortfarande är min melodi. Det är en speciell känsla att hoppa på cykeln kl 7:30 på morgon, trött som ett svin trots massa kaffe på morgon, och trampa hemåt med musik i öronen. Solen är uppe och fåglarna vakna. Bara att få krypa ner i sängen efter 10 timmars nattarbete. .. Mmm, underbart. Jobba dag har ju också sina fördelar, men jag är ju verkligen inte en morgonmänniska. Varje gång jag börjar kl 7 så har jag svårt att sova. Får som max 4 timmars sömn. Det är kämpigt! Då är jag så himmla trött när dagen är slut.. Så jag vet inte. Blir svårt att passa ihop att jag ska jobba natt när larne har dom tider han har. Så jag har nog inget val, tyvärr. Men men. Vi får se..

Imorgon hoppas jag på underbart väder. Sist jag kollade så skulle det vara 16 grader varmt under dagen, lite regn på morgon bara. Det låter ju aldeles utmärkt. Jag hade nämligen tänkt ta tag i mina rabatter. Jag har sagt det länge nu, men det blir som aldrig av. Men imorgon.. =) Så om någon känner sig manad att hjälpa till (mormor?) så vet ni var jag finns.

Nu kom bis hem från jobbet, så jag ska passa på att umgås med han lite innan det är dags för sängen..

Nöjd så Ancha?




Stoffe:

Fasen va kul att "höra" från dig! Du ska se att jag vinner i år. Jag tror du har vunnit en gång, förra året. Då var jag tjock, höggravid och trött. Så jag skyller på det. Men i år har jag andra, nya krafter. Jag ska minsann ta dig! =)


Kommentarer

Postat av: Anonym

Japp nu är jag nöjd =)

puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback