*Jag tror att jag hade rätt..

2009-05-02 @ 16:59:25

Jag skrev tidigare att jag kommit på något som måste göras. Jag trodde att det skulle bli slutet på något gammalt.
Sagt o gjort. Det känns betydligt bättre nu. Varför vet jag inte. Men det är något jag velat göra länge länge. jag skriver inte än vad "det" är för något. För jag vet att många har åsikter och tycker o tänker. Det är just därför det här var så skönt.  Åsikterna är många, både bra ocg dåliga. Men det är väldigt få som verkligen förstår mig just nu. Men jag hantera min situation som känns bäst för mig. Just nu känns det väldigt bra.


Som Ingela skrev, måste bearbeta och lägga det förflutna bakom för att kunna vara en så bra mamma som möjligt.




Slutet på något gammalt och början på något nytt!
Tack till "du".

Kommentarer

Postat av: ingela och Jonna

Varma ord att du citerar mig =) va du än kommit fram till tror jag du gör rätt iaf


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback