*Jag erkänner..

2009-05-08 @ 20:32:25

Om det är någon som undrar så är det jag som smyger in o ut på alla bloggar. Jag har haft såååå tråkigt idag, jag har säkerligen gått igenom blogglistan 20 varv. Jag vet, jag har inget liv. Men det är ju ingen som uppdaterar, så då måste jag in lite då o nu för  att se om nåt nytt hänt. Dessutom verkar blogg.se haft en fnurra på tråden. Ibland när man går in på en blogg visas gamla nlägg, inte de senaste. Mycket märkligt. Haha, dom kankse kejkar ihop pga. mig!


Förresten,Lilja har äntligen somnat. Hon har sovit ca 40 min på hela dan. Jag gav henne lite alvedon som sista utväg. Det verkar ha fungerat för hon åt sin nattflarra sen somnade hon (nästan) utan protester.
Inget på tv och jag är grymt snarrasugen. Undrar om det är mens på G igen iaf. Endast då jag tänker så här mycket på godis. Ska rota igenom gömmorna och se om jag hittar nåt gott.
 


Jag åt upp chokladen igår..

Kommentarer

Postat av: Monica

hehe :P

Du använder inte bloglovin? Mycket smidigt. Där lägger man alla dom bloggar man följer och sen är det bara att gå in på den sidan o så kommer en lista med alla bloggar som är uppdaterade och så är det bara att klicka vidare på nästa. Riktigt bra faktiskt :)

Fast det kanske du redan visste? Jag kanske har stått och predikat i onödan :P

Postat av: Monica

Ahaa okej. :) Jag måste verkligen ha bloglovin, har på tok för många bloggar som jag läser. Skulle kunna ta bort en hel drös från favoriter, men man vill som ändå ha kvar dom o läsa ibland.



Vad hittar ni på i helgen då?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback