*It´s just another day in paradise..eller?

2009-05-15 @ 23:24:05

Yupp, en hel dag ute i solen. Inte alls illa. Började dagen med lite kaffefrämmande ute på altanen på förmiddagen. Slutade halv 8 ikväll med att komm ahem och lägga lillan. All tid där emellan har vi hunnit massor. Vi har bland annat köpt oss en ny tvättmaskin. Vit o fin, matchar våran fina tummlare. Så nu kan jag börja bearbeta berget av tvätt som växt den senaste veckan..
Jag vet inte var dagarna tar vägen. Jag tycker inte att jag hinner göra nåt. Det är nästan så illa att jag saknar att sitta och dricka kaffe på stan hela dagarna. men bara nästan. Föredrar fortfarande kaffe på min altan. Mitt kaffe är betydligt godare än något piss på stan.
Det känns lite som att jag tappat lite av mitt umgänge. Vissa som helt enkelt faller bort någonstans. Det är ju absolut inget jag väljer. Men alla dagar bjuder på olika små utflykter och helt plötsligt är det kväll igen.

Kanske dags att stanna upp o andas lite.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback