*Imse vimse & naken gubbe till salu..

2009-05-15 @ 00:04:20

Dagen har flytit på ganska bra faktist. Började dagen med en magnetröntgen. Lika tråkigt som vanligt. Fast idag gick det snabbt, 45 min. Väldigt sövande att ligga där, ungefär som att åka tåg..
Hoppas på snabba provsvar. Hoppas även att ag får komma och träffa min läkare, jag vill se bilderna. Lite intressant att veta hur jag ser ut där inne. Skulle vara intressant att se yumören. Jag vet ju inte hur stor den är, eller lite. För liten är den, hoppas jag. När den upptäcktes var den stor som en böna ungefär. Har jag för mig. Så det är ju inte farligt.

Drog iväg med familjen + helgfamiljen till grundvik och bjöd de nya föräldrarna på lunch. Grillade hamburgare, som vanligt. Men gott är det!

Sen hem och började rengöra staketet på altanen. Kankse ingen stor bedrift för vanliga människor. Men för mig är det enorm. Inte för att det är jobbigt, elelr svårt. Tvärtom, väldigt rogivande.Om det inte vore för alla jävla spindlar ÖVERALLT! BLÄCH!
Jag bara avskyr spindlar. Idag har jag dränkt dom, stampat på dom, slagit dom och blåst bort dom. Så regnar det imorgon vet vi vem vi ska skylla på =)

bra mamma som jag är har jag  stulit Liljas sandlåda och ska plantera smultronen där istället. Just nu är det en liten plantering runt nakna gubben i trädgården. Men gubben ska bort och jag vill inte ha en ring med bär mitt på gräsmattan.
Så om någon är intresserad finns det en naken gubbe till salu.

När jag ändå är inne på det spåret så finns det diverse burar som ska bort, en babysitter och en jättefin sängram till salu. Bort med det bara!

Lilja har en ny stil. Helt plötsligt har hon kommit på att det är skönt att sova på mage. Senaste dagarna har hon bara sovit på mage, och gärna upp o ner i sängen. Hon har aldrig snurrat runt så tidigare. Hon börjar även lära sig att sätta sig upp från liggande och hon har hittat spjälerna i sängen. Som ren kombination av det här kommer hon snart att kunna sätte sig eller ställa sig i sängen. Dags att sänka ett snäpp till kanske?! Jag blir ju rädd vad snabbt allt går.

Imorgon hoppas jag, trots mitt spindelmassmord, att det blir fint väder. jag har som planerat att vara ute hela dagen lång. Så det är liite trevligare om det inte regnar då.

Över o Ut!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback