*Heaven or hell?

2009-05-15 @ 23:34:22

Mycket händer i mitt liv just nu. Många känslostormar. Jag har bestämt mig för att starta om. Men det betyder att allt gammalt måste rotas upp och bearbetas. Jag måste ju säga att jag gör ett jävla bra jobb. Något jag insett på senare tid är att det finns flera smådemoner under mina demoners vingar. Så släppa taget är inte alltid lätt.
Det är inte många utav er än som vet vad som händer. Men jag kan tala om att det känns väldans positivt. Med något gott följer ofta något ont, en del av mina mina vänner verkar glida ifrån och faktist, en del precis tvärtom.
Jag tror att jag behöver distans från vissa människor just nu för att kunna reda ut mitt liv själv, det är svårt när andra kan läsa en som en öppen bok. Men som sagt. Jag gör ett för jäkla bra jobb! Som jag sagt tidigare, jag ser ljuset i tunneln och jag ser färger. Positivt!
Med distans till vissa människor menar jag inte total distans. Bara lite mindre intensivt =)

This is my fight!

Kommentarer

Postat av: ingela och Jonna

Provade ringa dig idag men du svarade inte :( tänkte hade du en bur till salu? syster min har köpt ett marsvin idag och är ute efter en kaninbur om du förstår vilken typ ja menar....hoppades på att de var en sån du hade kanske =) ring mig!

kram

Postat av: Stoffe Degerman

Tänkte bara säga att jag tänker på dig och jag hoppas vad du än nu går igenom att du kommer klara dig bra !

Jag kom in hit bara av ren slump. Och när ja läste ditt inlägg så kände jag bara att jag blir glad av någon anledning! :)



Ha det gött tills vi hörs den 7 Juli när jag kommer att vinna "Grattis-på-våran-födelsedag-tävling-som-vi-har-varje-år" ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback