*Grått...

2009-05-13 @ 13:43:46

Idag är en sån där extremt tråkig dag. Huvudet bankar och magen kurrar. Jag orkar inte laga mat och det finns inget att värma. Sitter med mjukisarna på mig och har inte ens orkat slänga på mig en bh. Tragisk!
Lilja har lut kläder i garderoben och tvättmaskinen ahr gått paj. Jag tror att vi måste köpa en ny. Vi har tänkt göra det länge, nu har vi ju verkligen en anledning.
Larne stack till lule imorse, han har ätit donken, så jag lär väl få äta själv.  Han hann knappt in genom dörren så stack han igen, nu ute på hemligt uppdrag.
Jag o liten är alldeles själv. Hon har betydligt mer energi än vad jag har. Ska iväg till Lena och låna deras tvättmaskin sen. Fick ett sms av henne nyss :
-Finn fem fel sen när ni kommer =)
Jag undrade vad hon menade.. fick svaret:
-Det får du se när ni kommer.. =)
Jag fixar inte sånt där. Jag är obotligt nyfiken och skulle vilja krypa efter väggarna just nu. Jag hatar sånt! Så nu har vi inget val, måste dit!

Har suttit och pratat med Kotten idag. Han hade inte mycket att säga, men han var lika söt som förra året. Jag tog några kort när han försökte posera bakom rabarberna. Men han blev snabbt less och kröp in under altanen.

Mer än så skiver jag inte just nu. Ska lägga in lite bilder ikväll.det var längesen, jag vet.



Kommentarer

Postat av: ingela och Jonna

Jag älskar ju å göra folk nyfikna förstår du väll =) hihi desutom får jag ett hum om vem som följer bloggen samtidigt :D men snart får ni alla veta vad den stora hemligheten är =) inte riktigt än :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback