*För jag har bara, regn hos mig..

2009-05-06 @ 07:32:09

Japp, idag regnar det. Perfekt, precis som jag beställt. Men det är bara perfekt om det kommer en mamma solsken efteråt. Jag vill ha grönt gräs, blommande rabatter och klarblå himmel. Får jag det?
Dock tråkigt att vara inne hela dagen. Blir det uppehåll kan man ju passa på att gå en liten prommis. Men jag ids verkligen inte om det ska regna. Kanske ska passa på att städa idag. Skulle vara skönt. Som vanligt så skulle det ta max en timme att städa, om vi var två. Men Larne jobbar dag idag, så det får jag o Lilja lösa själv. Då kan det lätt ta liite längre tid. Hon hinner dra fram vad jag precis stoppat undan. Rart.

Nu har jag precis lagt lillan för morgonvila. Vi var uppe klockan 6 imorse, så hon var en tröttis nu.
ja skulle vilja ha lite kaffe tillsammans med cigen jag ska ta nu. Men jag har inte druckit någon smoothie, så jag törs fasen inte dricka nå kaffe än. Det får fint vänta.

Någon som är sugen på att hälsa på idag? Jag kan koka kaffe =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback