*Ett enkelt hallå!

2009-05-04 @ 22:59:59

Ett enkelt hej, hallå eller tja. Tänk vad enkelt, men kan göra så mycket. Idag fick jag ett hej och ett smile för första gången, för första gången gav jag ett smile och sa hej. Känns bra!


Vad ska man hitta på för nått i maj då? renovera nåt? Klippa av allt hår? Plantera i trädgården? Lära liten att krypa/gå? Säkert alla alternativ. Vad ska man annars göra? Nu har jag krattat hela gården. Massa med löv o gammalt gräs. Skönt att kunna vara ute o göra nåt för en gångs skull. Larne for och såg hockey, lilja låg i vagnen och åt en flarra välling, jag krattade. Vilken dag. Mycket skönt!
Idag har vi varit på sista babysimmet. Jag vågade inte dyka med liten. Hon är jätteduktig, men jag törs inte. Kollade dock under vattnet, när hon var under. Skitsöt var hon. Jättestora ögon, så fort hon dykt ner =)

Nu sk ajag se lite big brother innan jag ska krypa ner i sängen...

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback