*Dagens prövning..

2009-05-09 @ 13:29:44

Fick sovmorgon till 10:30 idag. Inte illa. Borde känna mig utvilad, men jag är jättetrött. ska lägga mig en stund under täcket snart.

Något har hänt i mitt liv och jag mår lite bättre. Ett av mina problem börjar sakta men säkert lösas upp och jag kan meddela att slöjan numera börjar ändra från grå, till att man kan ana vissa färger. Det känns väldigt bra. Däremot så kommer nästa prövning idag/kväll. Jag vill gärna tro att allt ska kännas bra. Jag har laddat i två dagar för att stålsätta mig. Men ändå finns klumpen i magen kvar. Det måste gå, jag vill att det ska gå!
För att försöka ignorera klumpen, drar jag o liten till degeränget idag. Det blir sedvanliga jamasparty ikväll. Att se Lilja och Alvin leka, för tankarna åt andra håll.

Imorgon blir det nog att fara till grans, systers klass har ordnat med hundutställnng. Så vi (jag o Lilja) far med mormorn och tittar på alla hundar. Lilja kommer att stormtrivas!

Nu, krypa ner i sängen med bis..

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback