*Väskan packad..

2009-03-31 @ 07:41:38

Happ, då är det alldeles för tidigt att vara uppe igen. Tänk vad skönt om liten ville sova till 10. Perfekt. Hon har dock börjat ändra sina vanor lite, numera sover hon oftast till halv8-8. Betydligt mer acceptabelt än kl 6.

Lördag vare partaj. Trevlig fest hos kompisen Ancha. Sedan ut på krogen. Eftersom jag inte är något stort fan av vad denna stad har att erbjuda så sjönk roligheten lite. Gick en svängom på valdino, men nää. Ilade vidare till kalles istället där det var trubadur, min kväll räddad. Där satt jag o mös med en öl och lyssnade på fin musik. Larne kom o överraskade mig, han slutade lite tidigare, så vi fick ta en (3-4) öl tillsammans. Mys.
Lilja sov som bekant hos storasyster. Ja, min syster alltså. Mycket gulligt av moster o "morbror". tusen tack!
Bilder från jamaspartyt finns på syrrans blogg http://matrixochklara.blogg.se

Måndag vare babysim. Jag blöder så jag fick snällt sitta på kanten o titta på. Men då kunde jag ju ta kort, så det gör inget. 2 gånger kvar tills det är dags för dyk. Soom jag inte längtar. Larne har lovat att göra det, jag vågar tusan inte. Det känns väldigt fel att trycka mitt barn under vattenytan...

Väskorna står packade i hallen, På en stund bär det av till det ösiga Arjeplog. Tjohoo... Hmm. Grabbarna ska jobba nästan ett dygn och jag, Lena o kidsen ska försöka roa oss själva. Det blir nog bra mysigt. Lite promenad i okänt landskap. Nice!
Men, här har jag inte tid att sitta. Tänkte lägga in lite bilder, men jag gör det när vi kommer hem istället..
Över å ut

Kommentarer

Postat av: Jennie och Norah

Nej det är verkligen ingen dröm att bo i lägenhet och ha barn.Bara att få in barnvagnen,och speciellt denna årstid gör att det är grus i hela lägenheten!Men men,man har något att se fram emot iaf,om man ska tänka positivt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback