*Hej å håå..

2009-03-22 @ 07:24:41


Fy bövelen vad jag är dålig på att uppdatera bloggen, jag vet.
Senaste veckan har bjudit på strålande väder, så det har inte blivit mycket datatid på senaste. Många timmar utomhus och vääldigt tidiga mornar gör kroppen så trött att jag inte ids sitta framför burken. Har vissa kvällar legat i sängen före kl 22. Vi har helt enkelt njutit av våren. Många promenader, jamasparty, solning mot husväggen och grillning. Det är livet. Eller som kära yster påpekade. - Jenny det är inte livet, det är svenssonlivet!
Men jag gillar det, helt i min smak. Tänkte inte skriva så mycket. Låter några bilder berätta mer än ett par
meningslösa ord.


Lilja solar..


Bad i tvättstugan hos kompisen Alvin


Golvlek hos mormor. Unni såg sin chans att mysa.


Lilja o mormor äter kvällsyoggi.


Larne, grillmästaren..

Idag ska vi på namngivelsecermoni. Blir nog mycket trevligt. Jag är såå sugen på kyllingsalladen som det ska bjudas på där. Vet inte hur jag ska orka vänta till klockan ett..
Nu ska jag mysa med världens finaste lilla tösabit. För tillfället ligger hon på golvet och ser på disney och goar med en tv dosa . Sötisen där...

Kommentarer

Postat av: Monika

Kan inte låta bli att påpeka till mamma....

Din blomma där i v-rummet ser tämligen ledsen ut!!!

Postat av: Ingela och jonna

namngivelsecermoni vad är de?

Postat av: Ingela och jonna

okej som ett dop men utan präst och religon då! de är ju ett perfelt alternativ för dom som inte är kristna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback