*Gummistövlar...

2009-03-17 @ 22:44:31

Ska bara snabbt skriva lite så inte min blogg torkar/sinar/förmultnar...
Börjar komma tillbaka till livet nu. Är piggare och gladare!
Idag har jag o liten varit ute o gått mest hela dan. Gått o gått, "off-road:at". Upp å ner för plogkarmar, flytt undan från de jättelika vågor som svämmar över när en bil kör förbi och väjt undan slasket. Det känns i rumpmusklerna att de arbetat mer än vanligt. Gummistövlar är ett måste! Ska så fort plånkan tillåter ska det inhandlas. Vill gärna ha ett par riktigt fula, sådär fula så det är uppkäftigt, så fula att de blir fina. Typ storblommiga eller nått..

Lilja har plötsligt lärt sig att gåstolen är till för att , ja, just gå. Så nu är det dags att babysäkra. Ta undan de fina blommorna i hennes nivå. Annars så skrattar, ler, surrar och busar hon hela dagarna..

That´s it!



 Varför inte?

Kommentarer

Postat av: Ingela och jonna

vars hittar du allting? hehe

Postat av: Jennie och Norah

Ohh,sikken sexy mama du skulle bli i dom stövlarna :)

Postat av: Monika

MEN, det var då ett himla tjat på klanen Öberg....

Nä men alltså, vi var inte hemma föränn kl 15 och så hämtade vi ju Rasmus hos farmor och sen var vi alla så knäckta att vi var tvugna att vila lite...=)

(idag är det INTE nå bättre!)Sen for vi in till stan och åt och sen såg vi Robinson, så det var den dagen...hann faktiskt inge mer!

Men jag är övertygad om att ni hade en bra dag utan mig och Rasmus! Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback