*Dåligt=bra, bra=dåligt

2009-03-09 @ 20:07:39

Jamen visst är det så? Mår man dåligt, är lite deppad och nere så flödar orden ur munnen. Men när allt känns bra, livet leker och man faktist ler på dagarna. Ja då har man inte så mycket att säga/skriva. Så är det för mig iaf. Visst kan jag berätta om hur underbart allt är, lillan är en ängel, jag älskar min bis över allt annat och huset står där det ska. Men hur intressant är det att läsa egentligen? Hmm..
Skit i det. Jag mår faktist bra nu, det mörkgrå visar sig mer och mer ljusgrått. Så fuck it! Jag ska berätta om hur glad jag är istället. Så det så!

Tillbringade lördag-söndag med ännu ett jamasparty. Det bästa att få sova breve liten en hel natt. Ligga å snutta på henne. På morgonsidan är det kramar och pussar medans vi vaknar till liv. Underbart.
Jag är helt klart beroende av mitt barn.
En långprommis efter strandvägen ö-byn, och lite tjejsnack/bekännelser på södag fm.

Laddade med chips, krokar o dipp igår för en härlig sluskkväll i soffan. Men, icket. När lillan lagt sig kl. 21 så började vi göra oss iordning för en trekant med J:B. (John Blund) 21:45 låg jag under täcket. 22:10 släckte jag lampan. 22:0 vaknade jag av att liten skriker. Mardröm eller bara abstinens efter mamma..?!  Hur som helst så gick det snabbt om och vi alla tre kunde sussa sött igen.

Just nu sitter jag med ett stort plåster på låret, varför ska jag inte gå in på riktigt nu. Berättar en annan dag.
Liten är jättehungrig och äter välling just nu, vilket är sämsta möjliga eftersom att hon ska få "nattmackan" på 1 timme och sova sen. Men eftersom att hon inte lär vara speciellt hungrig då så kommer hon måsta vara vaken en timme extra ikväll. Inte kul alls. Hade det betytt att hon sov en timme extra på morgon kunde jag gå med på det. men hon och tuppen är punktliga trots det...

Hockey på tv just nu, därför sitter jag här. Stor o liten leker Al Bundy i soffan. Har målat naglarna, så nu är dom vackert cerise.. Thihi..




Mmmm  myyyche schnyggt!

Kommentarer

Postat av: Monika

och precis vad har du nu då klantat dig med?

Postat av: Öberg nr,1

Hur är det med pekfingret... känner igen det från min egen hand.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback