*All by myself....

2009-03-28 @ 19:15:55

Japp, karllös o barnlös. Liten sover för första gången hos moster Monk o stor jobbar hela kvällen/natten. En mycket underlig känsla sprider sig i kroppen. kan vara vinet jag dricker eller så är det helt enkelt så att det är första gången jag på 8 mån är ensam, alldeles ensam, utan att behöva tänka på någon annan.
Så vad gör hon, den ensamma? Jo, hon har sminkat sig o gjort håret. Sitter framför datorn och poppar hög musik och njuter av underbart gott vin. Bara jag hemma! Mmmmm..
Väntar dock på hämtning, ska iväg på en inflyttningsfest, ev. utgång. hej å håå.. spännande kväll!
fick just ett mms av syrran.. "jamasparty"



Älskade Lilja o kusinen Rasmus..
Min lilla sötnos..

Kommentarer

Postat av: Jennie och Norah

Det blidde dock ingen husvisning för oss idag då Ante jobbar.Men vi är mest ute efter att kolla läget.Vad vi är intresserade av och så :) Jag vill ha fast jobb innan och Ante vill ha något mer fastare jobb han också,sen får vi se.Är grymt sugen på att köpa hus NU!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback