*Solokvist igen..

2009-06-08 @ 21:23:01

Jahapp, då var man ensam igen då. Bis är i A-plog med alla samer, han kommer hem på fredag kväll/natt igen. Men jag har ju sån tur att jag har underbara vänner som kommer hit och sover så jag slipper vara ensam. Inatt är jag dock solo. Hm, får väl se hur det går. Jag brukar ju inte kunna somna när jag är ensam, iaf inte första natten. Så jag hoppas att liten vill ta en ordentlig sovmorgon imorgon.
Idag sov hon ända till 8:15, något typ av rekord. Stackars pappsen fick inte pussa på henne innan han for, trist.
På grund av den den härliga sovmorgonen och att jag gick o la mig 20:30 igår, så var jag grymt utvilad idag. Redan kl 9 var jag rastlös och ville hitta på nåt. Så jag gjorde oss tjejjer redo för en tripp till stan. Drack lite kaffe med vänner en snabbis och sen lurade jag med Jenny o William hem till oss. Trevligt trevligt, främmande hela dagen, jag tror dom åkte hem vid 7tiden.
Så nu har jag lagt lillan och ätit middag. Vad ska jag nu hitta på för nåt? Funderar på att göra naglarna, eller det lilla man kan kalla naglar iaf. Sen jag bestämde mig för att spara ut dom så har bara 4 naglar blivit längre, resten har antingen gått av elelr så struntat att växa..

Ska slänga in lite bilder innan jag ska hoppa i jamasen och krypa ner i soffan...




Liten med favoriten..


Efter att ha insett att liten är stor nog att pröva äta själv
så åkte tröjan av och fram med skålen.
Varierande resultat.
Men lite kom i munnen ändå.
Spagetti och korvstroganoff stod på menyn,


Supernöjd!
 

Mindre nöjd..



Har gjort klart Liljas lära gå vagn nu. Eller nästan klar iaf. Vi fick den begagnad av grannen, så den hade sina små skavanker här o där. Så jag fifflade lite.

Före:



Efter:





Myyche tjusigt!

Kommentarer

Postat av: Ancha

skitsnyggt vart det =)

Postat av: Ida

den blev jättefin! vad duktig du är =)

Postat av: ingela och Jonna

men så snygg den vart!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback