*Blödarsjukt..

2009-06-10 @ 23:55:21

Ja nu sitter jag här. Dricker en öl och "umgås" med bästa Lena. Hon är hemma hos sig och jag sitter här.. Vad gjorde man innan internet? Båda sitter "låst"med varsitt barn, men det här är ju trevligt också..



So, whats new? Hmm, inte riktigt så mycket.. Har en massa vi ska, vi vill, vi bör. Har ännu mer vi har glömt, vi skulle ju och vi hinner inte.. Så kul är det ibland.
Men ändå, jag är glad. Känner mig otroligt tillfreds, fastän huset är stökigt och i behov av mindre renoveringar, pengarna sinar och sommaren lyser med sin frånvaro. Jag känner mig lugn. Jag är glad över så mycket som händer runtom, över så många.

Jag är glad och oerhört stolt..

..över älskade storasyster, trots skadad fot börjar hon stå stadigt med två fötter på jorden och bygger ett starkt rotsystem. Som du sa, kropp och själ hör ihop. Själen har aldrig lyst starkare än nu!

..över älskade lillasyster, hon kämpar med blod, svett och tårar för att göra klart skolan innan sommaren. Hon får mer än ofta bättre betyg än hon själv trott. Hon är en stark stjärna!

..över älskade pappa, som lagt om sin livsstil helt. Vi kan inte vara mer stolt!

..över älskade Larne, som gör allt för att familjen ska ha det gott. Han jobbar så det gråa håret blir, om möjligt ännu mer grått.

..över älskade, älskade mammsen. Den bästa kvinnan som jag någonsin mött.  Hon har ett hjärta av guld, en famn man vill stanna i och lika envis som berget själv. Hon är min mamma, en mamma, i alla bemärkelser!

Oj, vad blödigt det blev nu då! Men det är sant. Jag har sagt det förr, men tål verkligen att sägas igen. Jag har den absolut bästa familjen. Med alla våra fel och brister!

Kommentarer

Postat av: Monika

OMG...nu har du jag också gått och blivit blödig för här sitter jag en morgon tio i åtta, barnen grälar och väntar på att bli skjutsade på skola/dagis...och jag sitter och bölar, ja tårarna bara rinner och jag kan inte hejda dem..

Tack älskade älskade syster!

Du har ingen aning om hur mycket det betyder för mig att ha eran "stöttning" i ryggen och att ni tror på mig!

Älskar er alla! Puss och kram

Postat av: Ida

Tack! Jag älskar dig jättemycket och jag är också stolt, stolt över att ha dig som min syster (=

Postat av: mammsen

SNYFT, varför gör du på detta viset.... du vet ju hur snyftiga vi är,,,go´kram

Postat av: Faster

Även här fälls tårar... så himla fint!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback