*Självgående..

2009-06-11 @ 19:38:35

Helt plötsligt kan lilja gå med lära-gå-vagnen. Framåt OCH bakåt. Hon har tidigare inte fattat att hon måste hålla i sig, men nu. Nu går det med en väldans fart. Hon är inte så stadig att jag skulle släppa iväg henne själv, men med en beredd hand bakom går det bra =) Min stora stora tjej!

Tösabiten har sovit 30 min på hela dagen. Jag kan lova att hon är trött. Hon har krypt upp i famnen på tigern och goat den senaste halvtimmen. Hon börjar bli en jävel på att klättra även. Det har kommit nu, på senaste dagarna. Det är som att en spärr har släppt för henne, att hon inte är lika rädd nu längre.










Kommentarer

Postat av: Monika

Nååå,lilltjejen mosters!!!!

Vad duktig hon är, pussa henne från mig!!

Postat av: Monica

Sååå söt hon är! Och duktig! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback