*Guförbenadesh-vetesjäkla skitväder!!

2009-06-06 @ 15:06:22

Ja vad ska man tro, det är faktist juni nu, det är sommar. Det ska iaf föreställa sommar nu. 7grader och iskalla vindar, hagel och regn omvartannat. Vad är det för skit?!

Torsdag var jag, Lilja, Erica o Tarzan på christinaskolan för att se klass 9, dansuppvisning. Mycket duktiga tjejjer o killar. En trevlig kväll helt enkelt. Men roligast av allt var ändå Lilja. Hon tyckte det var jättepännande med allt folk, all bra musik, alla lampor i taket och dansen. Under hela showen stod hon och hoppade i mitt knä, hon klappade händerna och skrattade så hon kiknade. Hon dansade och viftade med armarna. Jag såg knappt nåt av föreställningen, hade fullt upp med att tokskratta åt min lilla tös. En bra start i livet, med tanke på att hon ska bli världskänd dansare när hon blir stor =)
 Som jag önskar jag hade spelat in det. Så var ni inte där och såg henne, så har ni verkligen missat nåt.

Idag ska liten sova hos mormor. Både jag o Larne jobbar inatt. Kan ju bli huuur spännande som helst att cykla till furunäset om det ska regna och hagla..
Jajja, nog fasen är jag söt. Men jag lär ju inte smälta..

Imorgon efter vi hämtat lillan så blir det nog ekbergs och bit för bit. Sen blir det att tokkramas med bis, eftersom att han ska vara borta nästan hela veckan. Lika tråkigt som vanligt, men jag har mutat lite vänner så jag har sovfrämmande.
Tänkte försöka passa på att storstäda köket. det behövs verkligen.

Nu, ska jag bädda ner mig i soffan och hoppas på att kunna vila lite så jag orkar hålla mig vaken till kl 8 imorgonbitti..



Skickar en stor kram och ett stort grattis till farbror Fredrik som tagit studenten i helgen!

Kommentarer

Postat av: Linda L

Tackar och bockar för kommentaren...det är många som läser men ingen som skriver. Håller med om skitvädret men hoppas på bättre till festarhelgen. Ha det bra.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback