*Grillad bomb..

2009-06-28 @ 00:01:50

Har aj aj på låren. Jag som aldrig någonsin fått färg på benen förr har helt plötsligt bränt skinnet på låren. Mycket snyggt kan jag lova. Jag har tillomed fått lite färg på vaderna. De ni!
Har absolut inget att skriva, men jag tänkte trots allt gå emot strömmen och försöka iaf.
Smälter bort här i värmen. Jag har längtat efter värmen länge. Men 30-35 grader och näst intill vindstilla är INTE i min smak.. Vill jag ha sån värme kan jag åka utomlands istället
Men nej! Jag ska inte klaga när sommaren äntligen är här.
Jag tror minsann det blir att hänga runt poolen imorgon, i skuggan.

Tänk vad lite man orkar när det är så fasligt varmt. Huset ser ut som f'n själv. Vem kastade in en bomb här? Jag orkar verkligen inte ställa mig och plocka o dona. Det är ju inte ens svalt och skönt på kvällarna. Till råga på allt så fungerar inte våran luftvärmepump på kylning. Vi fick ett hav i hallen sist vi satte den på cool, så nu törs vi inte prova förän vi fått tag på stollarna som vet sånt där. Jag har faktist tagit bort mitt duntäcke nu.  =) Sover med endast ett påslakan. 

Kollade just, 27 grader varmt i vardagsrummet. Jag tror det är svalaste rummet i huset.. WARM!!

Jajja, för alla er som liksom jag smälter och pustar i värmen så slänger jag in en bild på badflickan (igen). Det är nästan så man k'nner svalkan juh!



Stay cool!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback