*Gomorron världen..

2009-06-12 @ 09:32:17

Idag är jag lite trött. Har blivit så van att vara utvilad på morgon, men inte nu. Usch, jag funderar tillomed att sätta på lite kaffe.
Lilja sitte här breve och är sådär gullig som bara hon kan vara. Just nu är hon i nått gos stadie som hon gärna får hålla fast vid. Hon kryper upp i famnen och pussas och kramas. Igår satt hon nedanför mina fötter, så lägger hon armarna runt benet och sitter på foten och bara kramas. Imorse låg hon och strök mig på kinden och säger, -mamma. Bara sådär, alldeles klockrent. Det kom en liten tår! Oftast säger hon bara pappa.

Idag har vi fullt på schemat. Ska hoppa i duschen snart, om lilja tillåter. Sen blire att plocka ihop här hemma och packa ihop liten för hon ska till mormor för att sova där. sen, sen ska jag dricka öl, vin.. Mmmm. Har längtat efter ett glas vin hur länge som helst nu.
Vädret är ju än så länge bra, men molnen en bit bort verkar inte tycka att sommaren är här riktigt än..

Vi har fått spinn i häggen!!! Bläch! Trodde faktist vi skulle slippa det iår. Det är ju bara så äckligt. Blir nog att kapa ner hela skiten. Det sprider sig ju till häcken och buskarna. OCH huset även. Usch så jäkla snuskigt! Jag ryser bara jag tänker på det.

Kommentarer

Postat av: Ancha

Usch för spinn, blä.

Hoppas att du får en riktigt bra kväll å drick med måtta =)

Kraaam


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback