*Ska vi plocka smultron i vår trädgård?...

2009-07-29 @ 11:33:53

Nu är huset tomt igen. Desse har tagit sina väskor och flyttat härifrån. Jag har njutit av varenda sekund hon varit här. Vad har det blivit.. 2 veckor.. ish. Saknar dig redan gumman!

Den senaste tiden/månaden har sprungit förbi och uppdateringarna har lyst med sin frånvaro.
Inte mycket speciellt att skriva om. Eller så har jag massor, men inget som är speciellt att läsa. Jag tänkte att jag låter ett gäng bilder berätta istället...

Det här har vi gjort:

Lilja fick en tidig present av "moster" Desse. Nya favoritnallen =)


Älskade syster och Toffe var hemma på pusskalas..



..så vi pussades lite också.


Lilja har ätit rabarber..


..och insett att det är surt..


Vi har haft besök av en jätteråtta...


..men en jättesöt råtta.


Vi har spelat volleyboll på gården..


Lilja aka smultronpallaren..


Kommentarer

Postat av: Malla

Åh, vad bra! Vi ska ändå dra till Storforsen här ngn dag så då kan man svänga förbi storforsen! tack för att du kom ihåg det :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback