*Skamligt..

2009-07-24 @ 22:34:57

Lajjade runt lite på internet och hittade en sida med rea på barnkläder. Sweet, tänkte jag. Tills den första klänning jag såg var denna i strl 1-5 år..


jag kan inte riktigt godkänna en klänning till ett så litet barn där "bysten" framhävs, insydd för att forma midja och smala korsade band i ryggen..Detta är alltså en Betty Boop-klänning, som sidan kallar den. Vilken frisk människa vill att sitt lilla barn ska se någonting alls ut som B.Boop? Nää, där går gränsen.. Usch! Fy!

Kommentarer

Postat av: Jennie och Norah

Nej usch och fy,jag kan inget annat än att hålla med!

Postat av: ingela och jonna

jonna har en sån där rutig klänning men som tur är i en annan modell.

Ja håller me dig de är skammligt att ha såna kläder på små barn, samt att ha en bikini! urs alltså va arg ja blir på sånt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback