*Fotolöst..

2009-07-11 @ 12:16:07

Nu har vi haft des hos oss i 2 nätter. Allt känns precis som det ska! Skönt att ha någon att prata med. Framförallt skönt att slippa ligga ensam i huset på nätterna när buerna smyger runt knutarna. Sällskap är trevligt. Lilja tycker det är jättekul.
Jenny har hunnit sova här en natt också, mycket trevligt att ha huset fullt. Tant linda har även kommit hem, så snart kanske vi får träffa henne också.

Lilja har helt plötsligt lärt sig en massa nytt. Från en dag till en annan så kunde hon ställa sig med hjälp av möbler. Hon tycker det r liite obehagligt att sätta sig igen, men det lser hon med att dra saccon närmare och slänga sig i den.. Man får ju inte vara dum! Jag tror att det tog.. 2 dagar så började hon gå jämns med möblerna, hon vänder sig om och byter från soffa till bord. Nu bemästrar hon även att ställa sig upp med hjälp av gåvagnen och knatar iväg..
Hon har börjat pussas, alltså smacka iväg en puss. hur gulligt som helst.

Jag har varit urusel på att lägga in bilder, jag vet. men jag glömmer alltid kameran. Idag tänkte jag försöka komma ihåg. Jag ska hänga den runt halsen och låtsas att jag är en äkta turist.. Så kanske, kanske,kommer det upp lite bilder ikväll!

Nu ska vi käka lite lunch, sen får vi se vad dagen har att erbjuda =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback