*Den där födelsedagen..

2009-07-08 @ 22:03:48

Då har jag hämtat mig från gårdagens firande. Vi hade köket fullt av främmande hela dagen. Mycket trevligt var det faktist Jag brukar försöka fiffla bort min födelsedag för att slippa ha "kalas". Men i år blev det ändå, det är jag glad för. För det var mycket trevligt. Fick ju tillomed besök av Nisse =)
Tydligen har jag varit snäll det senaste året, för jag fick så mycket fina blommor och presenter.
När kvällen kom och alla gäster farit så städade vi undan kaoset i köket och satte oss ner med varsitt glas rosé. Lilja fick följa med mormor och moster hem, så plötsligt blev det lugnt och stilla i huset. Vi cyklade ner till några kompisar och drack ett glas vin innan vi 4 gick till golden dragon och åt. Oooo, mycket gott! Sen en liten drink på 1906 och hem till kompisarna igen för lite (mycket) mer vin.
En helt underbar dag med andra ord.
Så fort jag slog upp ögonen imorse så värkte hela kroppen av saknad efter lillan. Hon blev minst lika glad att se oss som vi var att se henne. Ibland är det inte lätt att vara ifrån henne.

Kommentarer

Postat av: Nisse

Man visse ju att det nalkades så goda "NEGERbollar"

;)

Kram

Postat av: Nisse

Ps. Och supergoda bullar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback