*Stora tjejjen...

2009-01-12 @ 17:55:21

Lilja 5 månader idag!

Jahapp, idag har vi varit på bvc med lillan. Som för övrigt inte är en lillan längre. Vågen visade 7,8 kg. Hon är 66 cm lång. Inte konstigt att alla kläder är små =) Herreje..
Hon fick 5 månaders sprutan idag, gick förvånadsvärt bra. Jag hade planerat att gå ut ur rummet när det var dags, bara för att jag är så nervös. Men jag var en duktig flicka och stannade kvar. Fast Lilja fick sitta med ryggen mot mig för att slippa se mig rädd. Ett litet skrik, från Liljas sida. Sen var det över. Duktiga flickor!

Vi har varit och traskat på stan idag. Har fått kramas med Lill-Skrutten 1½vecka gammal. Såå liten, såå söt. Så då växte Lilja ännu mer. Sen kom lilla Alvin hit, han är ca 2 mån. Även lilla han blev stor om man jämför. Men Lilja ser ut som att det är dags för dagis.
Massa bebisar! Härligt!

Jag har kämpat för att försöka få kort på Liljas tänder. Med varierande resultat. men här kommer bästa bilden =)







                       

Kommentarer

Postat av: ingela och Jonna

men vilken liten socker gris :) hihi å små tänder har hon också :)

Postat av: Sandra och Lovis

haha... ja, det är faktiskt svårt att tänka sig!

Hörrö, jag hörde ju att Mange och Erika fick en pojk, du får hälsa och gratta!

Vad ska han heta då?

Postat av: Ancha

Visst är Lilja ganska lik dig då du var liten el?

Har som för mig att ja sett kort på dig när du var liten å att det är likt.

man ja kanske svamlar =)

Postat av: Sandra och Lovis

Haha... oj då!

Har dom INGA förslag, eller är dom oense?

Bara dom inte tar mitt pojknamn så är jag nöjd! =)

Vad händer för er i veckan då?

Postat av: ingela och Jonna

hahah ja men de vore ju kanske nått ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback