*Stå på egna ben..

2009-01-13 @ 16:12:04

Vaknade imorse efter en fruktansvärd mardröm. Inte roligt. Var tvungen att krypa upp i knät på Larne och gråta en skvätt.. Hatar de där drömmarna, ständigt återkommande!



Lilja fick ju som tidigare nämt sin vaccinationsspruta igår. Under kvällen började små rosor träda fram på kinderna, hon kändes varm. Bara lite feber. Men hon fick lite alvedon innan det var natt natt. Sen sov hon natten igenom, utan avbrott. Jag och Larne var faktist uppe före henne imorse. Larne var upp först, jag klev upp ca 8:50 och Lilja sov till 10 nästan.. Jag gissar att det är första och sista gången vi kliver upp i den ordningen..=)


Kvällen igår. Lite trött, lite febrig men upptäcker att hon kan stå "själv".




Gladskiten imorse. I sina nya kläder. Stl 68.. Galet vad stor hon blivit =)

Kommentarer

Postat av: ingela och Jonna

vi har provat allt...ingen annan får mata henne förutom då jag lm carin och claus....hon vägrar ta flaskan om nån annan ger


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback