*Polarväder, huset fullt och lyx...

2009-01-15 @ 19:55:58

Inte mycket har hänt på senaste. Det är bara så fruktansvärt kallt att jag vill inte gå ut genom dörren. Just nu visar termometern -22.9. Brr..
Har suttit hemma och funderat lite på livet i allmänhet. Kom inte fram till så mycket, vet inte om det är ett dåligt tecken?! Har inga speciella drömmar eller framtidsplaner. Inte för att jag är missnöjd med livet, tvärtom. Jag är riktigt nöjd med tillvaron, precis som den är just nu. Hade ju önskat att Larne var hemma med oss hela dagarna. Men det är ju i en drömvärld. Något sånt finns ju inte. Det vet vi ju alla.

Hade huset fullt av brudar igår. Först kom Lena förbi, sen kom Linda och Ida. Mycket mysigt att sitta och snacka skit en stund. Fastän det till 90% blir barnsnack så är det okej =)

Börjar längta efter en kväll/natt barnfri. Jag ska inte klaga, vi har världens snällaste barn som sover 10 timmar per natt. Men ändå. Få rå om varandra lite. Ligga i sängen och dra sig tillsammans på morgon. Det är ett lyx jag saknar.
Den 23, ska det faktist ske. lilja ska vara hos sin mormor. Jag och Larne ska fira en go vän som fyller 20. OJ! Som jag längtar. VIN.. KALL ÖL.. Mumma!

Kommentarer

Postat av: Anna

Jo,man behöver rå om varandra mellan varven.Hur snäll unge man än har.:-)

Postat av: ingela och Jonna

de är underbart när man har den lyxen och kuna lämna bort dom små en natt så man själv bara får vara....hur snäll unge man än har måste man få egentid annars blír man ju knäpp

Postat av: Monika och Rasmus och resten av gänget!

Jag vill ju ha henne ju!!!

Ibland kan jag önska att rasmus vore lite äldre än lillan, då skulle det nog gå lättare...och att han sov på nätterna...och att han vore frisk!! =)

jaja...jag får väl vänta tills dom är två trotsiga, tokiga, bus-och spring-i benen små 1 1/2 åringar....

Puss på er!

Postat av: Anna

Här köpte jag bokstäverna: http://myfirstroom.se/

Finns myckeee fint :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback